“პეპელა და ფუტკარი”
სსიპ ქალაქ ქუთაისის #14 საჯარო სკოლის 1ა კლასის მოსწავლეებმა გააკეთეს ინტეგრირებული (ქართული, ხელოვნება) კომპლექსური დავალება ტექსტზე “პეპელა და ფუტკარი” დაყრდნობით. სიღრმისეულად გააზრების შემდეგ ტექსტი გავყავით ეპიზოდებად. ეს ეპიზოდები ჯგუფურად გაინაწილეს და ხელოვნების მასწავლებლის დახმარებით შექმნეს დიორამა. ქართულის შემთხვევაში გრძელვადიანი მიზანი გახლდათ ჟანრები, ხოლო ხელოვნებაში – მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებები (ელემენტები); სახვითი ხელოვნების ტექნიკა. ნამუშევრის წარმოდგენის შემდეგ პატარებმა გაასიტყვეს და გააცნეს ჯგუფს ის. გიზიარებთ აღნიშნულს.